Items gekocht bij Zuzi’s kunnen in de meeste gevallen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Gedurende deze periode, kun je de producten proberen en beoordelen zoals je ook zou doen in een fysieke winkel. Wanneer je een product wilt retourneren moet deze wel in dezelfde staat zijn als bij ontvangst, zonder enige beschadigingen. Je mag producten uit de verpakking halen, tenzij de verpakking verzegeld is.
Wanneer je er voor kiest producten te retourneren, vragen we je dit vooraf te melden door het retourformulier op onze website in te vullen of onderstaand herroepingsmodel te gebruiken. Je kunt ons ook op de hoogte stellen door een email te sturen naar: [email protected]. Houd er rekening mee dat je producten terug moet sturen binnen 14 dagen nadat je ons geïnformeerd hebt.
Verwerking van jouw retour
Nadat wij je retourverzending hebben ontvangen, gaan we aan de slag met de beoordeling van de geretourneerde artikelen en de verwerking van jouw terugbetaling. Het geld wordt gerestitueerd volgens de originele betaalmethode die je tijdens de aankoop hebt gebruikt, tenzij anders gewenst. Het bedrag wordt binnen 7 dagen teruggestort. De verzendkosten voor de retourzending zijn voor onze rekening.
Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden
De volgende type artikelen kunnen niet worden geretourneerd:
- Producten die om hygiënische redenen niet kunnen worden geretourneerd nadat ze zijn geopend zoals: Verzorgingsproducten, haarproducten.
- Producten die op maat zijn gemaakt volgens specifcaties van de koper zoals: Kleding.
- Producten die verzegeld worden geleverd en die niet kunnen worden geretourneerd met een aangebroken zegel.
- Bij aankoop als bedrijf (B2B-contract).